Sevdaliza Merhaba kızlar 2 buçuk aylık hamileyim ve 3 haftadır 5 dakika arayla tuvalete çıkıyorum sanki çok tuvaletim varmış gibi his var 1 çay kaşığı anca geliyor gece 4 de uyandırıyor doktorum minurol diye ilaç verdi hiç fayda olmadı 2 gündür elma sirkesi deniyorum yine aynı neyapacağımı bilmiyorum çok sıkıldım tuvalet yüzğnden evden çıkamıyorum 5 dakika arayla gidiyorum
gevezeyazar1 Sevdaliza bebek torbaya baskı yaptığı içindir bende çok çekmiştim o aylarda 😖 çok sıkıntılı bi durum gittiğim her yerde önce tuvaleti soruyodum ama zamanla geçti
Deletedmom667 Sevdaliza bende sık cıkıyorum yarım saatte bir. Ama cok su ıcıyorum gayet normal. Senın 5 dk cok kısa yaa
Krasivyy Sevdaliza ben o aylarda ağlıcaktım nerdeyse tuvarele çıkıp yatağa yatıyodum bi daha geliyodu üzgünüm ama o geçmiyot pek canm şu an 21+2 yim hala sık çıkıyorum
Sevdaliza gevezeyazar1 tuvaletimi eğilip yapıyorum idrar torbası tamamen boşalsın diye ama yok Yani devam 5 dk arayla
Sevdaliza gevezeyazar1 tuvaletimi eğilip yapıyorum idrar torbası tamamen boşalsın diye ama yok Yani devam 5 dk arayla
Sevdaliza Deletedmom667 gerçekten çok su içsem çıkarım su bile içmiyorum o kadar bu idrar beni öldürecek
Hacerr Krasivyy 30lu haftalara gelince gör sen bide tuvaletten çıkmadan tekrar idrar gelme hissi ve boşaltamama hissi resmen baskı yapıyor
Dyg123 Merhaba bende 12haftalık hamileyim gebelikte sık idrara çıkılıyor ama sizin sanki gebelikten kaynaklı olmayasabilir aynı durumu gebe kalmadan önce yaşadım dediğiniz gibi 5 dk da bir çıkıyordum ve damla damla sürekli o his vardı ve yatamıyordum idrar tahlilimde enfeksiyon yüksek çıkmıştı size de zaten munorol vermiş ama size tavsiyem çok su tüketmeniz bana doktor en az 3 litre içmemi söyledi iki gün dikkat ettim ve azaldı ama bu bahsettiğin ebelik öncesiydi o yüzden sizde farklı bir durum da olabilir mi bilemiyorum doktorunuz tahlil ister büyük ihtimal.Çok geçmiş olsun
Sevdaliza Dyg123 doktorum eğer bu ilaçla geçmezse idrar kültürü testi yaptırıcaz idrarında hangi bakteri var ona bakıcaz dedi tabi buna 2 hafta sonra test isteyecek nasıl bekleyeceğim bilmiyorum
Sevdaliza Deletedmom667 yataktan çıkmıyorum mide bulantısından ve bide artık kusarken idrar kaçırıyorum tutamıyorum
Dyg123 Sevdaliza bol bol su içmeye çalış zorla biraz . Lavaboya çıktıkça suyla birlikte atarsın belki çok zor bir durum çünkü 🙏🏽
Gnll35 26+3 olduk ama hala sık gidiyorum tuvalete. Herhangi bir enfeksiyonumda yok. Sanırım doğuma kadar böyle devam edecek.
Dilek25 Sevdaliza canım benim 5 haftalık şuan dediğin gibi 5 dakikada bir koşuyorum tuvalete gece uykudan uyanıyorum inşallah geçer ya kısa zamanda