ayliinny 24 haftalık hamileyim ve kısmetse bir kızımız olacak. Adım Aylin oldugu icin ismime uygun bir isim arıyorum. Önce Ayşıl istedim sonra Alya fakat her ikisinin de söylenişi zor geldi. Ayliz e de pek alışamadım gibi. Siz olsanız hangisini seçersiniz?
Aysunays ayliinny Ayliz bence güzel değil anlamı da yanlış bilinen bir isim zaten Ayla ismini çok beğeniyorum ben
mercanssssss ayliinny içine tam sinmiyorsa koyma canım , bazen aklına hiç olmadık isimler geliyor niyet et sana ismini duyursun bebiş :)
gayesblog ayliinny sizinle çok kafiyeli duruyor hepsi. Benim fikrim daha farklı isimler tercih etmeniz yönünde olur.
ayliinny gayesblog Kafiyeli olmasını istiyorum zaten bir de oglumun ilk ismi Ali ona da uyumlu olsun isiyorum
Demojna ayliinny İlay a ne dersin? Nilay da olabilir ama İlay daha zarif hem ilk kizimin adı, ikinci kızıma da Aylin koyacağım (Tam isimleri İpek İlay ve Nil Aylin)