Diyabetlianne Arkadaşlar bu nasıl yapılıyor biri bana detaylı anlatabilir mi şu an reglym 3. Günüm sonrasında denemek istiyorum çok tavsiye etmişsiniz
Oksuruksurubu Diyabetlianne YouTube ibrahim saraçoğlu soğan kürü yazarsan daha iyi bilgi almış olursun
Huda-27 Diyabetlianne ben adetimden 1 hafta önce başlamıştım 15 gün içmiştim o ay adet olduktan sonraki ay hamile kalmıştım
Berivan_sr Diyabetlianne bende adetimin 3. Veya 4. Günü başladım regl iken yaptım yumurtlama olduğunu anladığım zaman da bıraktım yaptığım ay hamile kaldım çok şükür
alinsmom_ Diyabetlianne 4 ay uyguladım ben. İlk ay 15 gün adet bittikten bir hafta sonra başladım. Sabah ve akşam içtim . Ilık bir şekilde . Diğer 3 ay 10 gün yaptım. Bekarken yaptım. Evlendim 5. Ayı hamile kaldım. Tavsiye ederim 🌸
Huda-27 Oksuruksurubu valla ben aklıma gelir gelmez başladım o zaman adetim uzun ve yoğun geldi folik asitte kullanmaya başlamıştım ilk ayda oldu benim suan 30 haftalık oldum