Feyzamali33 Ben normalde devlet takipli olduğum için devlette ultrason görüntüleri hiç güzel olmuyor net belli olmuyordu ama detaylı da yüzü gözü net bir fotoğraf almış oldum doktor iç organlarından el ayak uzuvlarına kadar inceledi gösterdi bir sorun var mı diye baktı . Videosunu cd olarak veriyor , üç adet ultrason görüntüsü de verdi güzel açılardan . Yani ben memnun kaldım açıkçası .