f_gecee Huda-27 hiç içeriğine bakmadım teşekkür ederim söylediğiniz için Bir önceki doktorum 20. Haftamda elenetali bıraktırmıştı artık omegaya başlayacaksın diyip o yüzden sordum Şimdiki doktorum da gebeliğin boyunca kullanmalısın diyip tekrar başlattı
Gulll00 Havvabektas hangi saattr iciyorsun camim. Dr bana da verdi en basindan beri elenetal kulaniyorum suan 2 deyim. Gece uyumadan once ic rahatsiz etmez demisti oyle de oldu
Hulo2105 Busestl 2 hamilelik zaten ben hamileyim o hafta neden 1 içeyim ki? Doktorum verdi ayrıca kafama göre içmedim