Ngsbrce Erken gebelik testim pozitif çıktı ama dünden beri şiddetli ağrı ve adet kanamam var normal mi ?
beysenyil Ngsbrce kimyasal gebelik olabilir canım, benim de öyle olmuştu 2 ay önce. Test pozitif olunca kan vermiştim onda da çıkmıştı ama regl olmuştum sonrasında, kimyasal gebelik demişti doktorda
Oksuruksurubu Ngsbrce yerleşme kanaması ile adeti karıştıyor olabirmisiniz bir doktora gidin isterseniz