Arzu501 Bu durumu yaşayan oldu mu? Idrarda protein fazla çıkıyor ama tansiyon filan yok. Kendimi iyi hiss ediyorum
Dlnshn02 İdrara bazen akıntı da karıştığı için protein görünüyor olabilir demişti doktorum. Siz yine de tansiyon takibini ve idrar takibini düzenli yaptırın
Arzu501 Bundan önceki gebeligimdede bu sorunu yaşadım Hiç bir ilaç yardım etmedi malesef. Bebegim 35 haftada dogdu. Şimdide yaşıyorum bakalım nasil olucak. bundan oncekinde ilaclar yardimci olmadi diye ayni ilaclari kullanmakda istemiyorum.
busraburakefe Ben de aynı şekilde idrarda protein var ama tansiyonum düşük çıkıyor her gün takip ediyorum. Neden olabilir acaba kendimi de iyi hissediyorum sizin gibi
busraburakefe Arzu501 benim albümin normaldi geçen gün tekrar gittim protein negatife döndü çok şükür inşalalh sizin de döner
Arzu501 busraburakefe belkide enfeksiondan dolayı oluyor anlamadım. Serum takmadım hiç. İnşallah bişey olmaz