Kızlar bende pckos var ama adetlerim hep düzenliyor hatta geçen aylarda erken bile oluyordum ama bu ay gecikmemin 21. Günü ve bütün belirtiler var pazartesi kan testi verdim negatif çıktı yarın da doktora gideceğim böyle olunca hamile olduğunu öğrenen olduğu acaba 2 yıldır evliyim ve hiç korunmamistim buay korunmuştum psikiyatri ilacı kullanıyordum