Kızlar lütfen yardımcı olurmusunuz ben pcosluyum kızlar adet tarihim normalde hiç erken olmam hep gecikir adetlerim en son adet tarihim 25 Nisan 29 Mayıs fakat 29 Mayıs tarihim 5 gün sürdü sonra 18 gün sonra pembe lekelenmem geldi 2-3 gün sürdü ve kahverengiye döndü kaç 2 haftadır hala kahverengi lekelenmem sürüyo hastaneye gittim pazartesi doktor kese görünmüyo dedi yumurtlama olmuş dedi duphaston yazdı doktorum 7 gün kullan dedi kullandıktan 10 gün içinde adet görmezsen kan tahlili yaparız dedi kızlar bi kan tahlili mi versem napsam aynı durumu yaşayan varmı