Ase123 Hamileliğimin ilk üç ayında hiçbir mide bulantısı ya da sıkıntısı çok şükür yaşamadım.Ama 13.hafta biterken sabah bulantılarım başladı.Bir şey yiyesim gelmiyor.Aynı durumda olan var mı? hani 2.trimester balayıydı 🥺