Mom6535 Dün yaptım bu arada yapar yapmaz çıktı netleşme falan da olmadı su da tuttum ama gitmedi bazı testlerin hassasiyetinin farklı olduğunu düşünüyorum kan değerim için doktor bat günü ne var ne yok diyebilirim bir hafta sonra kan verin demişti ❤️
mucizem4423 Mom6535 aşkım benim böyle çıkan testlerim sonu hüsran oldu maalesef inşallah senin vardır kesin sonuç kanda çıkar sen yine de bi kan ver derim idrarda belli oluyorsa varsa kanda kesim çıkar
Mervealya1992 Mom6535 beta kaçtı doktora gore hep oyle dıyorlar zaten 😂 ben ilk bebegımde 86 cıkmıstı bana hamıe degılsın demıstı ben Allahtan bılıyorum 😂
Mom6535 Seyda5- kamerada asla düzgün çıkmıyor silik cızgıler nedense ben cekemiyorum yada inşallah vardır regl olmuyorum göğüs ucum açıyor sadece bide kusmasız bulantı var saniyelik gelen
Mom6535 mucizem4423 doktor ne var ne yok diyebilirim demişti o yüzden bir hafta sonra dedi eşimde bekleyelim dedi ama dayanamayıp test yaptırdı bakalım olmazsam zaten vericem beş gün sonra falan
Mom6535 Oksuruksurubu uzak düşüyor eve küçük bir yer ama benim sağlık ocağım benim evime çok uzak daha yakına aldırmadık memnun olduğun için beklemek en iyisi kimyasal falan da olabilir sonuçta
Mom6535 Mervealya1992 beşe yakın bir değerdi canım e nabıza düşmedi maalesef eşim iki kere gitti öğrenmek için ilk söylememişti ilk zamanları olabilir olmayabilir demişti ama sonra beş değil ama 4.40 mı 4.50 mi öyle bişey söylemiş eşimde b 12 eksikliği var unutuyor söylenen şeyi sürekli 😂😂