39+4 gün çıktık
Çatı müsait ama yumuşama olmamış
Geceden beri ağrılarım var adet ağrısı gibi
Kasıklarım falan ağrıyor belime vuruyor
Ama bebek dönmüş kanala girmemiş
Doktor 40 haftanı tamamlayınca gel suni sancı verelim yada sezeryana alırız dedi
Eğer bebek dönmezse kanala girmezse dedi …
Çok tereddüte kaldım
Normal da mak. 42 haftaya kadar beklemezler mi ?
Devlet hastanesine de mi gitsem sizce ?
Çok kararsız kaldım 🫣
Sezeryan istemiyorum
Ayrıca bu yaşadığım ağrı neyin ağrısı böyle vajinam genişliyor gibi ağrım var
Dememe rağmen nst koyalım dedi
Nst de bir şey çıkmadı
Ay 😣