Beyazlale Kizlar bende yarim rahim de var 12. Haftada dikis atilicak bana ama sizde sanirim farkli bir durum var rahim agzi yetmezligimi sizinkisi
Beyazlale Sevdaguzeltepe canim benim ki beyaz oluyor sari olan belki kendi normal akintindir aka ilacla gelen normL ilacin ayni renki beyaz topak topka seklinde idrarla atiliyor yada peceteye geliyor aka sari degil beyaz
Ceren0734 [bilinmeyen] senin erkenden kısalmış canım ama dikiş atılması için daha küçük haftalarında olması lazım diye biliyorum progestanı ben 20 haftada kullanmaya başladım detaylı ultrasonda çıkmıştı kısalık
Bfhvcffesra Zeliha66 neden halen kullaniyosun benim doktor 12 haftaliga kadar tek kullan dedi ama 22 haftalık hamileyim halende kullanıyorum önlem oldun diye🤗
Bfhvcffesra Zeliha66 canım bende 6haftalikken kahverengi leke vardı 12 haftalık bitti ama ben tekrar kullanmak istedim hem erken doğum olmasın diyede
Deletedmom128 Beyazlale Lekelenme ve rahim ağzı kısalığı için 28. ve 35. haftalar arası kullandım. Lekelenmeyi kesti. 35 in başında doktor bıraktırdı.
Dilekulgtt Bfhvcffesra yan etkisi varmi banada gece yatarken agizdan al dedi ama calistigim icin korkuyorum etkisi olur diye