Meral_esila Kızlar 35+3 haftalık hamileyim ve yüzüme aşırı leke vurmuş bu durumu yaşayan var mı yüzüm mahvolmuş 🥲😭
Hulo2105 Meral_esila güneş kremi falan sürmediniz mi? Lekeye çare yok şu am doğumdan sonra geçiyor diyorlar
Kayraninnannesi Meral_esila Güneş kremi sürmeden durma evde bile. Onun dışında The purest markasının arbutinli bi serumu var onu kullan çok memnun kalırsın
Daisyy000 Meral_esila Ben yaz kış düzenli güneş kremi kullanan biriyim. Gebelikte de çok dikkatli kullandım ama göz kenarlarımda oluşmuştu. Doğumdan sonra kendiliğinden geçti
Minikruyam Meral_esila yüzümde değil karnım ve göğüs altımda çok fazla kararma oldu ama doğumdan sonra yavaş yavaş gecıyo kuzum üzülme
Seyma-10 Benim kadar kötü değildir ya ilk hamileliğimde de olmuştu baya baya gitmişti doğumdan sonra inşallah bu sefer de gider