Zehra385 Slm kizlar 21 haftalik hamileyim doktordan ciktim detayli uktrasyondan her seyi cok guzel dedi ancak bir bobregi genislemesi sinirda dedi 4,8 mm basindan boyle bisey gecen varmi bebegim erkek bu arada erkeklerde olabiliyomus dendi
themom95 Zehra385 benim oğlumda da vardı sana tavsiyem doğunca sünneti olabildiğince erken yaptırın rahatlar cocuk yoksa çiş yaparken çok agliyolar
Daisyy000 Zehra385 Merak etmeyin özellikle erkek bebeklerde sık sık rastlanan bir durum. Benim oğlumunda sol böbreği 5.2idi.Dogduktan 4ay sonra kendiliğinden kapandı.Erken sunnet yaptırırsanız böbrekleri rahatlar daha iyi olur
snowglobe Zehra385 bizimde detaylı da çıktı ama bi kaç hafta sonra kpntrolde geçmişti. Zaten genelde doğum olmasan geçiyomuş. Kız benim ki
RES Zehra385 bana da doktor var dedi. Sürekli takip etsin kendi doktorun. Sıkıntılı bi şey değil. Erkek bebeklerde sıklıkla görülüyomuş. Hamileyken ya da doğum sonrası geçiyomuş. Hiç endişelencek bi şey yok merak etmeyin. Ben hiç kafaya takmadımm
Zehra385 ilaycete213 sanirm hamilelikte olabilen sonradan gecebilen seyler bunlar saglicakla gelsin bebisler
Gulll00 Benim bebegimde de genisleme vardi iki bobreginde. Erkek bebek. 25 haftaya kadar 2 kere ölcmustu. Gecen gun kadim dogum dr gittim soyledim. 4 bucuk mm falandi. Bu degerler normal bizim icin dedi. 7 ve ustu olursa skinti oluyormus. Erkekler idrari tam yapamazmis sisermis bobrekler o yuzden oyle olurmus. Doguma kadar gecebiliyormus. Gecmezse dogumdan sonra gecermis
Zehra385 Daisyy000 tmm cnm dikkate alacagim ins dogmadan azalir doktorumda genelde sikinti olmaz dedi bana