Merhabalar,
Yenidoğan bebeğimin gaz sancısı için dün kimyon çayı içmiştim 1 bardak. Ondan dolayı mı bilmiyorum ama bu sabah karnımda kramplarla uyandım.
Duramıyorum sancıdan, hastaneye gidemeyecek kadar kötüyüm.
Gaz sökücü ilaçlar emzirirken kullanılıyor mu acaba? Evdekinin prospektüsünde emzirme sırasındaki etkisi için belirsiz diyor.