SAO 2 aylık bebeğim emerken memeyi tam tutamıyor ve öpücük gib (bazende cokcok) sesler çıkarıyor nasıl tam kavramasını sağlayabilirim
CeylanAk Göğsünü iki parmağının arasına alıp verme münkünse memeyi c harfi şeklinde kavra öyle ver öyle daha kolay alıyor