beysenyil Kuruma çizgisi zannedip su tuttum ama geçmedi o silik çizgiyi gören var mı tek ben istediğim için mi görüyorum 🥹
beysenyil T1627 ayy darısı başıma inşallah ya, ilk çocuğum da bu kadar hevesli değildim ama bunda kaç yaşıt deniyoruz çok istiyorum rabbim herkese annelik duygusunu yaşatsın inşallah 🌸
T1627 beysenyil amin rabbim kimsenin kicagini boş birakmasin bende daha onceki regllerimde gogus agrisi koltuk altina vururdu bu defa direk gogus ucum agiriyordu birde esimle olmadik seye tartistik bana sen niye boyle alingansin hamilemisin dedi bende supheye girdim test yaptim cikti
beysenyil ElifAdel inşallah canım teşekkür ederim, bulunduğum yerde Salı ve perşembe kan verebiliyoruz Salı günü kan verince belli olur inşallah
Edanur_7658 Adetim 24 gündür gecikti hala hasta olmadım doktoruma yazdım test yap dedi sabah yaptım tek çıktı kan vermeye gidicem kanda belli olur mu ? Doktor dedi olmasa 1 hafta sonra tekrarla ne yapmam gerekiyor içim içimi yiyor böyle
beysenyil Edanur_7658 varsa kanda belli olur elbette, bazı testler bozuk oluyor idrarda gözükmeyebiliyor. ama 24 gündür gelmediyse bence bi muayene olmanız gerekir. Kan verin ona göre hareket edersiniz
Edanur_7658 beysenyil birazdan hastaneye kan vermeye gidicem doktora söyledim belirtileri çıkmasa adet gününü bekle o zaman muayeneye gel dedi kan vericem bakalım çıkmasa 1 hafta sonra tekrarla dedi ben ilk defa böyle oldum normal hiç kalmamıştım böyle bi yandan korkuyorum bişey çıkmaz üzülürüm diye 1.5 senedir uğraşıyoruz olsun diye ama olmuyor umutlanmak istemiyorum
beysenyil Edanur_7658 en güzel şekilde haberler alırsın inşallah, kan sonuçlarından bize de haber ver 🌸
Yesimdeniz beysenyil görünüyor canım rabbim gönlüne göre versin kucağını boş bırakmasın isteyen herkese nasip etsin inşallah 🤲🤲🥰