Betl35 Kizlar hamileliğimin başlarında cmv IgM ve igg poztifiti avidite testim yapildi şükür sonuç yuksek çıktı. Şuan 29 haftyim ama korkuyorum bebekte bir sorun olur mu doğunca olucaj mi diye başına g3len oldu mu
ozgezynp Betl35 korkmanıza hiç gerek yok ben de aynı şeyi yaşadım allaha şükür sağlıkla doğdu bebeğim
Yeniyeniden Betl35 ya bunlardan biri pozitif biride negatifmi olması lazımmış oyle birsey di galiba banada yaptırmıştı doktor