Arkadaşlar ben hep kınardım cinsiyet merak edenleri ama bugün randevu aldım özele gdecem
Aslında biraz kuzenm burdayken cinsiyet partisi yapmayı istiyorum eşim bugün öğrenirmiym sizce ilk bebeğim erkek
Bunda kız olursa süper olur tabi önce sağlık
Oğlum olduğu içşn bide kızım olursa spiral taktırırım
Rabbim öncelikle sağlıklı hayırlı olması devlette göstermedi