Cheryy1 canım, benim bugün kasıklarımda adet sancısı gibi bir ağrı oldu korktum ve doktora gittim karından ultrasonla keseyi gördük çok şükür bebeği görmek için daha erken dedi 10 gün sonra bebeği görebiliriz dedi. Tansiyon kilo vs baktı. İdrar ve kan tahlilleri istedi belki idrar yolu enfeksiyonu olabilir o ağrı yapar dedi ona bakıcak işte. Kanlarımı yarın sabah aç karınla vericem. Magnezyum verdi bide eklem ağrılarına vs iyi geliyormuş o şekilde yani 5 gün rapor verdi evde istirahat et dedi