Ryhnytm ben buz yapamıyorum daha cok agrıtıyo gibi gelıyo bana cunku sogukta falanda artuyor agrım sıcak su torbasıda dedı bırı onu denemıstım oda ıyı gelıyor ama benım sıddetı cok agır buyuDen napsam geçşremiyorum hamılelıkten once majezık apranax hıc bırı agrımı kesmesti düşün şimdi neler cekıyorum 😔 valla hepımız ıcın zor