Mom6535 Cansunisa bat 26 idi doktor ne var ne yok diyebilirim regl olmazsa kan versin bir hafta sonra demiş eşime 🤭 belirsizlik belirsizlik
Cansunisa Begleyna çok teşekkür ederim canım inşallah isteyen ve bekleyen herkes sağlıkla kucağına alsın :)
Cansunisa sweetmom_ Perşembe günü kan verdim sonuç çıkmış ama henüz sonuçları almadım. Kaset test çıktı ve adetim gecikti
sweetmom_ Cansunisa evet bende Perşembe günü kan verdim çıkmadı sağlık ocağında vermiştim, gittim oraya orda öğrendim.
ogul_can Cansunisa Bat 18 haziran 3 gün geçince test yaptım silik cıktı bugün tekrar test yaptım 10 gün geçti pozitif çok mutluyum 🥰
Fatmanur12345 Cansunisa canım hamilelerin duası kabul olur banada dua et insallah benimde bir bebeğim olur annelik duygusunu bende yaşarım
ogul_can Cansunisa Amin inşallah ama ben şuanda hastanede yatıyorum düşük tehlikesi var dualarınıza ihtiyacım var
Cansunisa sweetmom_ maşallah canım çok sevindim bende pazartesi gördüm keseyi ama 2 hafta sonra gel dedi çok küçüktü çünkü 🥹