Mercimekannesi45 Nursena09 🥴birde ben yatıyorum yemek ve lavabo dışında hareketim kısıtlı bu yüzden hiç geçmiyor 🥴
Mercimekannesi45 Nursena09 evet bir kaybim var bu hamilelikten önce rabbim sagsalim kavuştursun inallah hepimizi
Afrasevde Nursena09 yaa evet çok heyecanlı ve güzel zamanlardayız🥹 korkma korkma her sey güzel olacak inşallah🫰🏻
GunayK Bizde de 49 gösteriyor ama sezeryan olacağı için daha az kaldı .Zaman geçtikçe farklı bir heyecan oluşuyor.Allah sağ salim kucağımıza almayı nasip eylesin yavrularımızı inshallah ❤️🙏🏻