Bdnshsksh gizbirhil hayır iki hafta önce olduğunda nişan olduğunu normal olduğu söyledi suyun gelirse birde sancıların düzenli olursa gel dedi
Bdnshsksh gizbirhil ya bende sancı yok da sanki regl olmuşum gibi hissediyorum kendimi sende de öyle bişey var mı acaba
gizbirhil Bdnshsksh bazen haftada bir kez kasıklarıma ağrı saplanıyor regl olacakmışım gibi sonra geçiyor ama 10 dk sürüyor
Hellili Bence nişan doğum belirtisi değil ya yani belirti olsa bi iki güne kalmaz doğum yapmamız gerekirdi benim de nişan gelmişti daha çok erken haftalarda çok korkmuştuk ikiz gebelikti sonra bi ay geçti öyle doğum yaptım