istkizannesi Kızlar mesela mustela şampuan almak istiyorum. Bunun setleri var masaj yağı nemlendirici krem içinde olan. Veya tırnak makası,ateşölçer,saç fırçası,burun aspiratörü olan setler (babyjem). He bide banyo seti küvet,maşrapa,file olanlar. Bunları set mi almalıyım tek tek mi? Siz nasıl yaptınız? Mesela bebek bakım seti 90 lira. Ama düşünüyorum içindeki ateşölçer ne kadar iyi? Çok kararsızım alamıyorum bunları bi türlü.
Happymammy istkizannesi canım banyo setini kesinlikle set al çünkü her file her küvete uymuyo geri kalanı kendi tercihin 😊
Fidannn istkizannesi tek tek almanı tavsiye ederim bebeğin için en uygun şampuan unibeybi gerçekten çok saf alerji riski neredeyse sıfır Bebek yağını hemen kullanmayabilirsin daha sonraya da biraz alışveriş tercihi bırak benim kızımın cildi çok narin hemen herşeye alerjik tepki veriyor deneme yanılma ile keşfettim şampuanı tırnak makası içinde erken heryerde bulabileceğin birşey ve en erken 4 aylıkken tırnak kesmeye başlıyorsun bunlar için acele etme derim banyo küveti ve şampuan en acil ihtiyaç kıyafetleri saymıyorum onlar zaten gerekli
Sadiye123 Ben tek tek aldım canım baybjem in ürünleri pek iyi gelmediği için tek tek alacağım iyi olsaydı o seti bende alacaktım ama vazgeçtim
Happymammy istkizannesi bak bunlar çok güzel uygun da fikir olur https://www.hepsiburada.com/babybee-banyo-kuvet-seti-3-parca-file-hediyeli-p-HBV00000CIKIE?magaza=Hepsiburada&wt_gl=cpc.tum.universal-genel.pla&gclid=Cj0KCQiA1NbhBRCBARIsAKOTmUvRsFz7aQLyHYqEs-2vYgKHcnQRZESsGRofwe0JrDp_hrf7h4WfVHYaAsf2EALw_wcB
Pinkyy istkizannesi ailemde bebeklerine kullananlar olduğu için bende aldım canım,büyük ihtimalle kullanırım masaj yaparım bebeklerime,baktım yapmıyorum veya alerji filan oldu kendime kullanırım bende 🙈😊
istkizannesi Happymammy güzelmiş ama sanki küçük geldi gözüme😕 bide filesi de ince gibi. Ama diğerleri de 120 den aşağı yok ya
istkizannesi Fidannn 4 ay mıı? Çok şaşırdım şu an. Setler cidden daha pahalıya geliyor orası kesin. Ama toplu da aradan çıkıyor. Bilemedim. Bebek yağı da önemli bence çünkü yaz bebeği olacak her gün bile banyo yaptırabilirim cildi kuruyacak haliyle. Ama ablam krem al yağ kullanışsız dedi. Ne yapsam bilemedim
istkizannesi Pinkyy ayyy bebekleeerrr😍😍😍 kıyamam ya çok tatlı geldi Allah sağlıkla getirsin kucağına canım🙏🏼 Bende bi düşüneyim bu seti o zaman. Ne kadara aldın?
Pinkyy istkizannesi canım ben alalı oldu biraz,indirime denk gelmiştim kaçırmamak için aldım,seninki bide yaz bebeği olcakmış yazın isilik sıcak vs çok olur belki kullanmıcaksın bile,benim mart gibi olcak kullanma ihtimalim daha fazla soğuk vs olduğu için
Fidannn İlk doğduğunda bebeğin cildine fazla kozmetik kullanmasanız daha iyi olur çünkü hassaslar ben o hatayı yaptım hemen tepki gösterdi cildi bebeğinizin cildini doğal kendi yağıyla korunmasını istiyorsan her yıkadığında şampuan kullanma sadece suyla yıka haftada bir şampuanla hergün yıka haftada bir şampuanla cildin doğal yapısı daha dengeli kalıyor aksi halde bebeğinizin cildi isilik gibi alerjilerle doluyor