Ben 39 haftalık olması gereken gebeliğimin dün rutin doktor kontrolünde 4 hafta geriden geldiğini öğrendim hemen şehir hastanesine yönlendirildik sancım vardı açıklık yoktu doktor suni sancıyla bebeği almamız gerektiğini söyledi çok korktum hazır değildim aniden yalan yok sancım çıktı büyük ihtimalle suni sancıdan kaynaklı 7 saate yakın sancı çektim suyum da gelmemişti sadece sürekli nişan geliyordu sonra bir anda çatıya alındım ve bir kaç avazda kızımı kucağıma aldım şükürler olsun darısı bekleyenlerin başına sormak istediğiniz birsey varsa cevaplayabilirim 🙏