buseyusuf27 deryaa_milena yani emzirdikten sonra rahatlıkla bırakabılyosunuz yatıyor kusma vs olmuyor gazını cıkarırsanız tabı bn bıle bsy yıyınce dırek yatamyorm agzıma gelıyor kafamı yuksekte tutmam gerekıyor bebeklerde bu daha fazla oluyor
deryaa_milena buseyusuf27 sadece reflüsü olan bebeklere alın diyorlar da ondan sordum 😊 teşekkür ederim bilgi verdiğiniz için
buseyusuf27 deryaa_milena rica edrm bn kullandm kızımda bılmıyorm hıc duz yataga yatırmadm bogulur vs dıye