Gunduzsabah Hanimlar sezaryen doğum yapali 1 haftayi gecti dun dikisimin sağ tarafinda sertlik sislik ve dokununca agri hissettim ağrıdan duramiyordum zaten Dr ust derinin hemen altinda kan birikmis dedi yeni bir antibiyotik verdi kendiliginden kuculurse kuculur suan mudahale edemem dedi basina gelen var mi lutfen yanitlayin
Zeynep299 Gunduzsabah sağ tarafta bendede şişlik oluşmuştu ama doktor bana kan dememişti hatta doğumdan 20 gün falan geçmişti çok ayakta olduğun için dedi ağrı kesici içtim 1 hafta boyunca sonra sonra geçti
Gunduzsabah Kesi yerinde bu sekil kan toplayan var mi?surec nasil ilerledi ne kadar surede iyilesti?dr icindeki kan disardan acik olusturup disarida akabilir dedi,agridan tuvalete bile gidemiyorum ayiptir soylemesi idrari bile ayakta yapmaya calisiyorum..
Gunduzsabah Zeynep299 aa insallah benimde oyle hemen gecer peki ultrasonla bakmis miydi?sertlik var miydi