Merhabalar kızlar, ben bugün 38+2 oldum ve hala tık yok:) geceleri bazen adet sancısı çekiyorum ama çok hafif geçiriyorum. Onun dışında bir ağrım sızım yok. Çok hantal ve hep yorgun hissediyorum. Uykularım iyi . Sanırım kızım gelmeyi düşünmüyor. 😃 Çok affedersiniz ama normalde çok sık tuvalete giderdim azıcık gelse bile dayanamayıp giderdim ama şuan artık tutabiliyorum. Ve çok su içtiğim için mi bilmiyorum ama çok berrak ve acaba suyum gelse nasıl anlarım ki ??