Belim ağrımıyor ama kasıklarım çok fena dediğiniz gibi gece 3 e kadar uyuyamadım sonra dalmışım bi kaç kez uyandım ama
Şuan iki kaşığımda baskı var birazdan doktora gideceğim çatı muayenesi yapacak acayip ağrım var
Göbeğim de düşmüş
Bakalım ne diyecek doktor