Merhaba sevgili anneler yavaştan doğum çantasını hazırlayım dedim ama aldığım yenidoğan zıbın ve tulumlar gözüme çok minik geldi. Yanlışlıkla prematüre bebek tulumu mu aldım anlayamadım 0-3 aylık tulumlarla karşılaştırınca da arada bayağı bi fark var ,bebişi doğan hastane çıkışı giydirip olan varsa tulum ve zıbının uzunluğunu mezurayla ölçüp benimle paylaşırsa çok sevinirim , yoksa 0-3 aylıklardan ayrı bi çanta daha yapacağım