Kızlar ben öğlen işe gidiyorum akşam 7 gibi çıkıyorum ayakta çalışıyorum daha sonra çıkıp eşime yardıma gidiyorum elemanı olmadığı için ayakta fazla duruyorum.Oturmaya dikkat ediyorum ayaklarımı arasa bir uzatıyorum ama yorgunluğum geçmiyor.Sol ayağım çok ağırıyor.Bebeğime bişey olur diye çok korkuyorum ama bir yandan da çalışmaya mecburum.Bişey olur mu sizce