Ebrugndz 2 sene önce benimde bebeğimi 1 hafta yoğun bakıma almışlardı kanında enfeksiyon var diye Allah’ım onun iyiliği için olduğunu biliyorsun ama gene de bebeğini yanında istiyosun çok zor zamandı benim için onu yoğun bakımda heryeri kablolu delik deşik görmek 2 sene geçti hala o anlar konuşulduğunda ağlarım ama her şerde bir hayır var o 1 hafta da sütümü arttırmak için toparlanmak içinde bana vakit oldu kendimi artık böyle avuttum günlerce. Şimdi 2. Hamileliğim gene aynısı olur mu düşüncesi var ama eğer olursa çok stres yapmamaya çalışıcam diye kendimi temkin ediyorum çünkü evdede bana muhtaç bi çocuk olucak Allah’ın izniyle herşey çok güzel gider inşallah sizede çok geçmiş olsun rabbim tez vakitte kucağına almayı nasip etsin inşallah üzülme toparlanmaya bak çünkü yoğun bakımdan çıkınca sana çok ihtiyacı olucak bebişinin 🙂❤️