Kızlar ani kanamam olmuştu bebeğin eşinin altında damar açılmış dedi doktor kanama alanını gösterdi ultrasondan bi süre daha devam eder dedi ama hastaneden çıktıktan sonra baya bitti nerdeyse fitil kullandım dün sarıya dönmeye başladı rengi sorum şu tekrar kanama başlar mı yoksa kanama alanı kendiliğinden düzelir mi çünkü ultrasonda kanama var görünüyodu ara ara adet ağrım olup geçiyo başına gelenler beni aydınlatabilir mi