YusufKereminAnnesi Arkadaşlar 7 yıldır sedef hastayım hamileyim normalde kortizon sürüyorum ama hamileyim diye bıraktım.Ancak saç diplerim sedef doldu tekrar çok mutsuzum😭
OlgaArslan YusufKereminAnnesi çok geçmiş olsun canım Allah şifa versin 🙏 konuyla bi bilgim yok inşallah bilen arkadaşlar yardımcı olur
Sarayhelvasi YusufKereminAnnesi ben varım canım kardeşimi kaybettikten sonra başladı... hangi kremi sürüyordun normalde