Aden17 Evet doğduktan sonra ertesi günü çekildi. Anne karnında 30 mm olan ozaman 19 mm çıkmıştı çok sevinmiştim. Ama kuvozde kaldığında bu kez 25 ölçtüler. Bende iki ayrı ölçüm nasıl olabiliyor dedim. Tekrar ölçtüler bu kez 35 mm çıktı. Kuvozden çıkınca kendimiz götürdük 48 çıktı 🤣 yani varya kafamızı çorba ettiler. Suan 32 mm ile yola devam ediyoruz. Her biri ayrı ölçüm çıkardı