Kızlar dün bebeğin döndüğünü baş aşağı geldiğini anladım. Dün aksamdan beri alt tarafıma baskı yapıyor zaten tekmelerin de 2 gündür hep yukarıda hissediyorum. Birde karnımın icinde değişik hareketler yapıyor ve karnım kasılıyor öyle yaptığı zaman. Dönmeden önceki 2 gün kasıklarımda hafif sancı vardı yorgunluk diye düşündüm dinlenince geçti iki gündür de karnım kasılıyo hareketlerinde. Sizce doğum belirtisi mi? Erken doğum riskim var yaşayan var mı böyle bir durum suan ağrım falan yok