06fatma06 Merhaba 30+2 günlüğüz çatı muayenesi yapıldı 1 cm açılma var hastaneye yatışım yapıldı ciğer geliştirici iğne vitamin vs yapıldı durdurmaya çalışıyorlar nst ile de sancılarım 21 22 çıkıyor bekler mi kızlar sizce daha çok erken korkuyorum açıkçası
FyA 06fatma06 bekler hayırlısıyla ciğer geliştrici iyi oluyor merak etmeyin, bnde 26 haftalıkken sancılandım ama duramadım yerimde şükür şuan hafta olarak ilerledik , Rabbim şifanızı versin 🤲🏻
Eli0-fffffff 06fatma06 benimde ilk çatı muayenesinde 1.5-2 cm açılmam vardı nst de 2 kez 40ın üstüne çıktı ama ciğer geliştirici va hiçbişey yapmadılar sonra 38+5de nişan gelişi ile doğum yaptım farklı bi sağlık sorununuz ya da eiskli gebeliğiniz mi var başından beri
Merveeski 06fatma06 bende tüp bebek gebesiyim 31. Haftada yaşadım aynı durumu 34 haftalık olduk çok şükür stres yapmamaya çalışın verilen ilaçlar işe yaramıştı bende 2 gün sonra taburcu olmuştum inşallah sağlıkla vaktinde gelir geçmiş olsun
Busratrngg 06fatma06 geçmiş olsun bende şuan aynı durumdayım siz nasıl bir süreç geçirdiniz doğum oldu mu
06fatma06 Eli0-fffffff tüp bebekliyiz riskimiz de yoktu açıkçası gayet normaldi herşeyimiz sanırım benim izimden geliyor bende 8 aylık doğmuşum 950 gr☺️