burcuAy15 37+5 suyumun gelmesiyle acil sezeryana alındım epilepsi hastası olduğum için genel anestezi oldu şuan çok iyiyim oğlum yanımda sadece ayağa kalkmam kaldı ama şükürler olsun ki pek bir ağrım yok eve geçince inşallah detaylı anlatırım
Pinaargunes burcuAy15 ay maşallah rabbimm sağlıcakla büyütmeyi nasip etsin inssllah bizimde su gubi geçer doğumumuz ben spinal istiyorum insllah gönlüme göre olur biter çok sevindim sizin adiniza 🙏😊😍
burcuAy15 Melekanne12_ ilk yürüyüşümü yaptım çok şükür her şey o kadar güzel ki Rabbime şükürler olsun
burcuAy15 Çok güzel bir doğum oldu ilk yürüyüşümü yaptım çok şükür sandığım kadar zor ve korkulu değildi hiç birşey Rabbim bekleyen herkesi tek sancıda kurtarsın inşallah 🙏
BBN burcuAy15 sağlıkla sıhhatle büyütün bebişinizi hemencik toparlanın inşallah 🌺 hasteden memnun kaldınız mı nasıldı ilgi vs müsait olduğunuzda bilgilendirir misiniz
burcuAy15 BBN gayet iyiyim sadece ilk gece çok zor gerçekten ama her türlü üstesinden geliniyor hastanemden de çok memnunum bir daha doğum yapıcak olsam orda yaparım :)