Dilek_04 12moom evet 26 haftalık başvuru yaptım 28+6 da geldi. Ne zaman geleceğini siz bilemezsiniz doğum bekleniyor diyordu benimki baktım birden SMS gelmiş kargoya verilmişti kargocu getirdi.
Burcu-2634 12moom bende 18. Haftamda başvurdum 23. Hafta oldum bekliyorum bakalım halen doğum bekleniyor yazıyor aradık sorduk halen değerlendirme aşamasında dedi red cevabı gelenlere hemen gelmiş bizimki de galiba olumlu diyo eşim beklemedeyiz
Ennna Dilek_04 merhabalar, ben de başvuru yapacağım. Başvuru yapan kişinin hikayesi kısmına ne yazıyoruz acaba
Burcu-2634 Merve99670 her şehirde olmasa da bazı şehirlerin belediyesi veriyor diye biliyorum ama bu paketi sadece ikametgahı İstanbul’da olanlara veriyolar
Ebruasya34 Bende 27 haftada 153 arayıp başvurdum 29 haftada kargoya verildi diye msj geldi içerikleri de gayet güzel
Ygmr01 Haticeadn ben anne başvuru yapabiliyor diye biliyorum. İkameti bulunduğu şehirden alabilir sadece. Ama yine de bir deneyin belki olur. Veya ikametiniz neredeyse o şehirden başvuru yapın yani sonuçta olumlu onaylanıcak mı orası belli değil. Başvurmaktan bir şey çıkmaz
Ask1907FB Bizde başvurduk hiç bişey yokken red cevabı geldi aradıgımda 6 ay geçmeden ikinci başvuruyu yapamazsınz onuda bebek doğarsa eğer tekrar hakkım oluyor mu 2 aya kadar başvuru yapabilirmişiz tekrardan 🙄🙄🙄ne kadar saçma bir sistem