buseyusuf27 ayy Allah kolaylık versin gerçekten. Benimde 2 tane kedim vardı, gebeliği yatarak geçirmek zorunda olduğum için emanet verdim. Allahtan öyle olmuş çok zorlanırdım cidden. Sezeryan olması bi yandan iyi en azından geldi gelecek heyecanı ve stresi olmayacak. Ben şimdi acaba kakasını yapar mı korkusu da yaşıyor k 🙄 inşallah daha fazla gecikmez 😀