Momtsy genişleme olup olmaması çok önemli değil bence bende sezaryen oldum ama sadece genişlemeden dolayı sezaryen e yöneliyorsanız kendinize haksızlık ediyorsunuz , artık bunun da çaresi var vajinal daraltma her yerde yapılıyor öncelik anne bebek sağlığı ama durduk yere ameliyat bana mantıksız geliyor ben zorunlu oldum ama bidaha bebek düşünürsem yine normal denerim