Tugbayazili Kizlar ilk bebeğim erkek dediler , çevremde kimde gorduysem ikinci de erkek oluyor sizce bu doğrumu , ikinci de erkek olanlar varsa yazabilir mi
irem_ibrahimdgn Tugbayazili takılma canım benim ilk bebeğim kız ikinci erkek alnında ne yazılıysa o ne olursa olsun sağlıklı olsun 🥰
Tugbayazili irem_ibrahimdgn aslında evet öyle ama genelde ilk erkek olunca ikinci erkek olan cok gördüm
Tugbayazili 1kedi1bebe hayırlısıyla gelsin evladınız, ben çok rastladım ilk erkek olunca diğeri erkek olmasida muhtemel gibi geliyor
Mariam2 Tugbayazili Allah’tan gelen benim ilk bebeğim erkek hamileyim dün cinsiyeti öğrendim yene erkek bebek herkes ayine olacak bişe yok
Deletedmom_110 Tugbayazili ilk bebeğim kız 2 yaşında🩷 ikincisi erkek💙bir kız bir erkek istiyordum şükürler olsun rabbim gönlüme göre verdi 🥰
lena1234 Deletedmom_110 benim de inşallah böyle olur ya 🫶🏻 Şuan prenses olacak ama hep kız kardeşiz bi erkek çocuğu merak ediyorum nasıl olur
Charlzey İlk Bebek erkek olunca ikincisinin erkek olma ihtimali yükselmez. Ya yüzde elli kız olacak ya yüzde elli erkek.
Aysegul7766 Tugbayazili benimde öyle 2 yi tamam anladım da benimki 3. erkeği doğuracam şimdi bence gen meselesi 😅😅
Tugbayazili Aysegul7766 hayırlısıyla gelsin bebeğiniz 😂😂 evet ardından tekrar belki kız olur diye üçüncü hatta dördüncü erkek olanlar bile var cevremde
Burcu-2634 Tugbayazili valla benzer mi bilmiyorum ama komşumun 3 oğlu var eltinin 2 oğlu var ama annem teyzem erkekten sonra kızı var yani çelişkili bi durum 😂