iremkayaaaa Kızlar selam çatı muayenesi oldum ve bu kontrolde doktorum rahim ağzımın yumuşadığını ve 1 cm açıklığımın olduğunu söyledi 38.haftadayım ne yapmam gerekiyor açılmamın olması için yardımcı olabilir misiniz
Esra1965 iremkayaaaa yerleri diz üstü silmek öneriliyor canım 🤣 al eline bi bez cilala parlat . Yürüyüş yap leslie gibi şeyler olabilir Plates topuna oturup ileri geri hareket etmek Bildiklerim bunlar Allah yardımcın olsun
Satisati iremkayaaaa ilişkiye girebilirsiniz çömel kalk haraketi yapabilirsiniz merdiven inip çıkabilirsiniz hurma yiyebilirsiniz😊. Hatta buraya birisi şey yazmışdi sütlaç doğumu hızlandıriyor sizde deneyin😅😅😅
Ezel16 iremkayaaaa Burda okumuştum ahududu mu karadut yaprağımı mı emin değilim onu kaynatıp içince iyi geliyormuş doğumun başlamasını sağlıyormuş.. Araştırın isterseniz…
Reina iremkayaaaa sıcak suya oturmak ve saatlerce yürümek. Bunları yaptıktan sonra doğurdum. Perine masajını da ihmal etmeyin tabi
Sena9600 iremkayaaaa 40+1 haftalığım gece kasılma ve pelvis ağrısıyla gittim 10 dakika aralıklarla sancı ve 1 santim açıklık vardı şimdi sancı konusunda daha iyiyim ama umarım kısa sürede doğumlarımız gerçekleşir