Bhr_06 Aceba gelen o sarı şey enfeksiyon olabilir mi ki enfeksiyonu mu attınız ki bende şüphelenip acile gitmiştim bi ped vermişti doktor iki tane çizgi oluyo pedde mavi renkli kırmızıya dönerse su demişti
Mervebzl Bhr_06 daha önce vermişlerdi birşey çıkmamıştı ama 20.haftam felandı akıntı gelmemişti sadece ıslaklık vardı biraz korkup öyle gitmiştim
Deniz_mina Mervebzl o zaman 37.haftada falandım bikaç gün sonra sancım geldi 37+6 da acile gittik doktor serum taktı doğumu yavaşlattı bir hafta sonra gittim yatış yapıldı ertesi gün doğum olcak dıe gittiğim gğn akşam doğum yaptım
elif475475 Mervebzl vala ben kontrol diye gittim akşam bebeği kucağıma verdiler. Sancım varmış ben hissetmiyordum. Suni alınca başladı her şey tabi bir daha suni almayı düşünmüyorum