nazel123 ben de ayni şekilde kullanıyorum. İlk kullanmaya başladığımda her gün 25 lik içiyordum yükselmişti bir tık. Sonra haftanın 6 günü 25, 1 günü 50 olarak devam ediyoruz şimdi değer gayet iyi aynı düzeyde devam ediyor. Ama bu durum için dahiliye doktoru yeterli oluyor ikinci doktora gidip kafanızı karıştırmayın bence yine de siz bilirsiniz tabi