Bat 22 herhangi bir belirtim falanda yok gecikmenin 5.günü bitti normalde son zamanlarda düzenli oluyordum .malesef ki idrarlar hep silik çıkıp beni yanılttı 24ü kan verdim değer 1 çıktı bugün miratech gebelik testi aldım negatif çıktı çok zannetmiyorum artık yükselecek falan ama acaba mı diyor insan 😥