22.06.2024 cumartesi günü sabah 07.30 da 3.sezeryanımı oldum. 31.haftadan beri kızımın kordon boynunda,idrarımda protein falan olduğundan yakın takipliydim. O yüzden 38 olduğu gibi doğum planladık.Doktorum 3 çocugumun doktoru ve kendisine sonsuz güveniyorum. Olabildiğince kısa anlatmak istiyorum. Sabah güle oynaya hastaneye gittim. Ardımda iki çocugumu bıraktım ama bukez ağlamadım. Kızıma sağlıkla kavuşacağım, kaldıramadığım gebeliğim bitecek,ağrılarım dinecek diye gülerek girdim ameliyata. Herşey çok güzel spinalim yapıldı çok rahat oldu. Derken doğum başladı. Ama süreç olumlu gitmedi. Sürekli üstten midemden bastırdılar. O kadar çok bastılar ki inanılmaz ağrım oluştu. Bir ara genel uyutun lütfen demeyi bile düşündüm. Ki ağrı eşiği yüksek biriyimdir.Neyse dedim dayan bitecek. Derken kızım çıktı. Ama ağlamadı. Hemen kenara koydular. Bende hemşireyim ve ilk değil biliyorum. Bir sıkıntı var. Bana iyi dediler. Kızımı getirip yanağıma koydular hemen götürdüler. Bu arada 4120 gr 58 cm doğdu. Benim bu ameliyatımda tüplerimde bağlandı. Kızımdan bir saat sonra odama çıktım. Mide ağrım,kaburga ağrımla odaya çıktım. Daha asansör açıldığı gibi herkes bebek iyi ama birazdan gelecek demeye başladı. Bir saat önce odada olması gerekiyordu. Meğer yogun bakıma almışlar. Gözetim altında kalacak. Ben ağlamaya başladım tabi. Sonra hemşireler geldi kanama kontrolü yapacaklar bastıracaklar. Zaten hali hazırda kaburgalarımda midemde ağrı var birde onlar geldi üstüne rahmime bastırmaya başladı. Aktif kanamam varmış.Mecbur sıklıkla yapacagız dediler. Sürekli gelip gidip bastırdılar. Toplamda 5-6 kez oldu sanırım. Acıdan hüngür hüngür ağladım. Derken bebeğim geldi odaya çok şükür dedik. Ama ben emziremiyorum . Sütüm geldi onca şeye rağmen ama acıdan ben hiçbir şey yapamadım. Göğüs ucum hemen yara oldu. Derken tekrar bebeğimde sıkıntılar başladı tekrar yogun bakıma gitti. Oksijen verdiler yine yok yanımda. Gazım çıkmadı. Çıkmadıkça sancım arttı karnım şişti. Ertesi gün öğlene kadar gaz sancısı çektim. Bu süre de sadece sıvı aldım. Ameliyat acım bir yandan,tüp bağlama acısı bir yandan,baskıların ağrısı ve 2 dk da bir gelen gaz sancılarıyla 1.5 gün geçirdim hastanede. Ağrıdan ölmeme rağmen kalkıp saat başı yürüdüm yinede çıkmadı. En son ilaçlarla çıkardım. Kanamam normale döndü. Boğazımdan lokma geçti. Kızımı odaya getirdiler ve kucağıma alabildim. Hiç bitmeyecek sandım kabus gibiydi herşey.Eve geldiğim gibide mastit oldum. Çünkü yanlış emzirme sonucu göğüs ucu yarası ve aşırı sütten tüm göğsüm taş gibi oldu. Ateşlendim. Koltuk altlarıma kadar yumurta yumurta şiştim. Onun içinde tedavi görüyorum. Hala iyileşemedim ama rabbime şükürler olsun daha iyiyiz. Rabbim doğum yapacak herkese kolaylıklar nasip etsin inşallah.