htc_eyll Dun hastaneye gittim bebegim 31+3 dü ve doktor 1kilo 350 gram oldugunu soyledi gelisim geriligi varmis ve degerleri 28.haftayla uyumluymus tam 1 ay fark var bana seni sıkı takibe almamiz gerek gelisimi durduysa bunu fark etme acisindan dedi ve dunden bugune kafama takiyorum zorla fazla fazla yiyorum etrafimdaki herkes beni sucluyo gobegim cok yok diye sen yemiyorsun diyorlar fazla kilo da almadim o yuzden uzerime cok geliniyo o yuzden stres yapiyorum bebegime bisey olurmu yoksa gelisirmi tavsiyelerinizi almak istiyorum
alyamm_33 htc_eyll benim de 2 hafta gerideydi güzel bir beslenme listesi yaptım kendime keçiboynuzu tozu alın sütle birlikte karıştırıp için düzenli şekilde ceviz muz yoğurt bol bol et sabahları aç karnına bir kaşık pekmez vitaminlerinizi kullanın balık yağı çok önemli O iki hafta açığı kapattık biz benim de bebeğim tam 32 + 0 dün gittik 2 kilo olmuş
ebru1221_ htc_eyll bebeğe kilo aldıran besinleri tüketin bol bol. Muz, ceviz, avokado, süt ürünleri, kabak çekirdeği vs. Daha birçok şey var. Birde stres yapmayınnn umarım en yakın sürede güzel haberleri alırsınız 🌸🤍
Tuba680 htc_eyll bende aynı şeyleri duydum canım bugün birebir aynı ama benim bebek 1500 grammış nasıl olacak hiç bilmiyorum
NurZenkin htc_eyll yok kız bakma sen onlara prematüre doğum yaptım gelisim geriliği vardı.Bol su iç asitli içme özellikle kola
htc_eyll alyamm_33 normalde hamilelikten once cok fazla abur cubur tuketirdim fakat hamile oldugumu ogrendigimden itibaren cok dikkat ediyorum yememe duzenli besleniyorum o yuzden cok korkuyorum acikcasi ani bi sezaryen olmak istemiyorum umarim bizde sizin gibi toparlariz
Hilalnma Bende bugün kontrole gittim 33+2 olarak ama bebeğim 32 hafta uyumluymus yatış önerdi sonra perinatolojiye yönlendireyim dedi en soninda 10 gün sonra tekrar gel duruma göre bakalım dedi bende çok üzgünüm eşim özellikle üstüme geliyo göbeğim benimde yok her gören aynı şeyi söylüyor bebeğim 1850 kilo olarak ama daha fazla olması gerek ve karın bölgesi gelişmiyor dedi 10 gün sonrasını bekliyorum Zeynep Kamil hastanesine gidiyorum
htc_eyll Hilalnma ya gercekten anlam veremiyorum insanlara bi anne neden hamileyken kilosunu kafasina taksin ki aksine sımarip hic de umursamiyorken bu sekilde uzerimize gelinmesi cok sacma bebeginin kotulugunu isteyecek en son kisi anne umarim acigi kapatiriz bi sorun yasamayiz benimkine hem karin cevresi zayif dedi hemde bacak boyu kisa dedi
alyamm_33 Hilalnma çok geride deilki sıkıntı etme bence karın çevresi 2 hafta gerideydi geçti çok şükür
Hilalnma htc_eyll gerçekten sizi şuan en iyi ben anlarım çünkü aynı durumlari yaşıyorum ben aldım kilo 10 kilo falan ama karnım hiç yok diye gelen geçen bı laf söylüyor buna eşim de dahil psikolojik olarak çökuyorum bu durumdan dolayı
Hilalnma ebru1221_ ben doktora beslenmemle mi alakalı bu gelişim geriliği dediğimde hayır bunun senin beslenmenle alakası yok dedi neden acaba öyle dedi
htc_eyll ebru1221_ arastirdim ceviz muz sut yogurt pekmez tuketiyordum zaten beslenmeyle alakali gibi gelmiyo o yuzden bana
htc_eyll Hilalnma hamileligimin 4.ayina kadar bulantim oldu ve 9 kilo verdim sonrasinda 7.aya kadar 6 kilo aldim 7.aydan sonra kilo almadim ama yemem ayni yani neden oldu bilmiyorum gercekten
ozlemozlem66 Hilalnma pıhtılaşma mı var acaba benimde 1 ay gerideydi maalesef bebek hiç beslenmedi çok erken haftamda doğum yaptım, dr asla kendini suçlama beslenme ile ilgili değil sen 20 kasık yersen bebeğe 1 kasık gider dedi damarlar ile ilgili imiş, rahimden bebeğe giden damarlarda çentik çıktı benim ama ilerledi iyicie gerilik.. Kesinlikle yakın takibe alırlar bence gıdalara fazla yüklenmeyin dr size en iyi bilgiyi verecektir 🩷
htc_eyll Tuba680 aniden toparlar 8.aydan sonra bebek hizla buyuyor diyorlar ama kayinvalidem de gelisimi durduysa yarar alirlar kuveze koyarlar seklinde konusuyo
susaMom_ ozlemozlem66 Bebeğinizde düzelme var mı benim bebeğim 38+5 haftalık doğdu ama 34 haftaya uyumlu karın çevresi geriliği vardı bir tedavi uygulanmadı
Hilalnma ozlemozlem66 bilmiyorum ki işte 10 gün sonra gideceğim ona göre daha sık takip belki de yatış verir doktorum Zeynep Kamil Hastanesi’ne gidiyorum ora bana ozellerden daha güvenilir geliyor
ebru1221_ htc_eyll sizin kilo alıp almamanız sizin bünyenizle alakalı bebek sizin kilonuza göre geride kalmıyo önce bu şekilde konuşanlardan uzak durun kafanızı böyle şeylerle kurcalamayın. Benim de 30. haftam ama dışardan bakıldığında çevremdeki hamilelik yaşayan insanlar biz 3 aylıkken böyleydik 30. Haftada ohooo falan diyo bende siz öncesinde de kilolu olduğunuz için fazla şiştiniz demek deyip susturuyorum 🫢 Herkes aynı olacak diye bir kural mı var canım 🫠 Ki ben 12 kilo aldım şuan düşünün yani 😅 siz aynı şeyleri tüketmeye devam edin bir anda kilo alıp toparlıcak diye bişey mümkün değil zaten zamanla düzelir 🙏🏼 ama başta moralinizi yüksel tutun 🤍
htc_eyll ebru1221_ ay gercekten cok iyi geldi bu vallahi artik sorun kendimde diye icim icimi yemeye baslamisti
Surpriz2 htc_eyll millet gerçekten çok tuhaf hala bu devirde böyle cahil insanlarla muhattap olmak o kadar zor ki. Senin kilon ile bebeğin gelişimi arasında hiç bir bağ yok bu ikinci hamileliğim ikisinde de 9,10 kilo aldım sadece ve bol giyindigimde kimse hamile olduğumu bile anlamıyordu yada son aylarda bile 3,4 aylık hamile gibi duruyordum. Enerjinizi düşüren insanlardan uzak durun sağlıklı beslenin başka yapacak birşey yok en kısa zamanda gelişimini yakalar insaAllah içinizi ferah tutun